akce

Profesionální písemná komunikace v angličtině

Na tomto jednodenním intenzivním kurzu se účastníci naučí efektivní písemné komunikaci v obchodní angličtině. Ať už potřebujete psát emaily, reporty, oficiální či prodejní dopisy, naučíme vás nezbytná slovíčka, obraty a techniky, které vám umožní komunikovat sebevědomě a dosáhnout požadovaných cílů.

Přínos pro vás

Po dokončení kurzu budete umět: 

  • psát jasně, sebevědomě a stylově
  • naplánovat, připravit a napsat efektivní dopisy, emaily a reporty
  • komunikovat dobré zprávy a pozitivně působit
  • sdělovat špatné zprávy bez toho, aniž byste ublížili protistraně
  • používat přesvědčovací techniky a pozitivní vyjadřování

 

This intensive one day course provides participants with the skills to communicate in written business English effectively. Whether it is emails, reports, official letters or sales writing, we will teach you the necessary vocabulary, terms and techniques that will enable you to communicate with confidence and achieve optimal results.

Your benefits

After completing the course you will be able to: 

  • write clearly, confidently and with style
  • plan, prepare and deliver effective letters, emails, and report
  • communicate good news achieving most goodwill
  • communicate bad news without hurting the other party
  • use persuasion techniques and positive language

Přednášející

Vojtěch Kostiha, specialista prezidenta Skupiny Metrostav, Metrostav a.s. 

 

Obsah semináře

 Typy písemné obchodní komunikace (Types of Written Business Communication)

  • dopisy, emaily, memoranda (letters, emails, memos)
  • reporty a zápisy (reports, notes)
  • exekutivní shrnutí (executive summaries)

 Výběr a přizpůsobení slov (Selection and Adaptation of Words)

  • síla a důraz (strength and vigour)
  • zjednodušování a používání známých obratů (simplifying by using familiar terms)
  • potlačování kamufláže a implikované diskriminace (avoiding camouflage and implied discrimination )

 Stavba jasných vět a odstavců (Construction of Clear Sentences and Paragraphs)

  • role přizpůsobení čtenáři (the role of adaptation)
  • krátké a jasné věty (short and clear sentences)
  • jednota a jednoduchost (unity and clarity)

  Dosažení zamýšlených efektů (Writing for Effect)

  • technika psaní z pozice čtenáře (the you-viewpoint technique)
  • důraz na pozitivní jazyk (accent on positive language)
  • prodejní psaní (sales writing)

  Sdělování dobrých zpráv (Delivering Good News)

  • přímost a přímočarost (direct approach)
  • vyvolání pozitivního dojmu (fostering goodwill)
  • dobré zprávy v obchodní komunikaci (good news in business letters and emails)

  Sdělování špatných zpráv (Delivering Bad News)

  • nepřímost a vysvětlování (indirect approach)
  • slušnost při odmítání (courtesy in refusals)
  • překonávání špatných dojmů (overcoming bad impressions)

 

Cílová skupina

Profesionální písemná komunikace v angličtině se nejlépe hodí pro: 

  • ředitele společností a finanční ředitele
  • manažery a vedoucí
  • prodejce a account manažery
  • účetní a controllery
  • asistenty a sekretářky
  • další pracovníky, kteří se chtějí zlepšit v písemné komunikaci v anglickém jazyce

Místo a čas konání Přidat událost do kalendáře

Místo: Školicí centrum Controller Institutu, Praha 4
Datum: 23. 4. 2014
Čas: 9:00 - 17:00
Na případnou změnu Vás včas upozorníme.

Další informace

 Kurz je určen pro zájemce s pokročilejší úrovní angličtiny (Intermediate). Pro ilustraci úrovně zde uvádíme článek (není potřeba rozumět přesnému významu ekonomických a finančních pojmů v článku).

Další zprávy z této kategorie