Dnes odpovídá...
Ing. Jaromír Dvořák
9.7.2013Jaký typ činnosti tvoří největší část Vaší práce? Jaké jsou opakující se činnosti?
Asi jednu třetinu času věnuji marketingu v podobě komunikace s potenciálními zákazníky, zbylé dvě třetiny práci s klienty. Mé aktivity pro klienty se ubírají dvěma směry: První představují analýzy hospodaření (zejména finanční) a z nich plynoucí doporučení, kam by měl klient soustředit svou pozornost. Někdy spolupráce pokračuje, někdy končí předáním výsledků analýzy. Druhým směrem je poradenství při financování záměrů. Z určitého úhlu pohledu jde o opakující se činnosti, ale nelze vstoupit dvakrát do stejné řeky. Každý podnik je originál a zpočátku černou skříňkou, kterou je nutné poznat.
A to je to, co mě baví nejvíce.
Co považujete za svůj největší úspěch v rámci své současné pozice?
Skutečnost, že jsem toho ještě nenechal.
S kým nejčastěji v rámci své práce komunikujete?
Zpočátku s jednateli a řediteli, v průběhu činnosti pak s lidmi majícími co do činění s ekonomikou
a financemi klienta. Mohl bych říci, že se středním managementem, ale u malých firem tato pozice často neexistuje.
Co je pro výkon Vaší pozice podle Vás nejdůležitější?
Trpělivost a schopnost vcítit se do situace a představ klienta.
Jaké máte pracovní priority na nejbližší období, co byste chtěl zlepšit?
Úspěšně dokončit rozpracované záležitosti a najít další zakázky. Nepochybně mám co vylepšovat
v asertivitě svého chování. Asertivitu považuji za nejdůležitější dovednost pro jednání jakéhokoliv druhu.