Strategie nákupu a jeho controlling
Seminář obsahuje přednášku a případovou studii z oblasti jednotlivých procesů s prostorem pro diskusi a otázky posluchačů. Poznáte hlavní úkoly, očekávání, procesy nákupu a vzájemné vazby v těchto procesech. Přiblížíme si vazbu a vztah: naše společnost – nákup – dodavatel. Ve druhé části semináře si přiblížíme nové pohledy na řízení nákupu a měření jeho výkonnosti.
Přednášející
- Význam strategie nákupu
- Strategické řízení a organizace nákupu, postup při tvorbě strategie nákupu
- Spolupráce napříč společností
- Práce s materiálovými skupinami
- ABC analýza v prostředí nákupu
- Analýza trhu a její zpracování
- Systémy hodnocení dodavatelů
- Ukazatele pro řízení a sledování síly a efektivity nákupu
- Optimalizace interních procesů a zvyšování výkonnosti nákupu
- Nákupní aliance, oborové asociace a přidaná hodnota pro nákup
- E–Procurement – B2B; B2C
- Elektronické aukce
- Elektronický sběr dat
- Případové studie projektů realizovaných u českých fi rem i ze zahraničí
Seminář je určen pro pracovníky nákupu, nákupce, referenty nákupu, manažery nákupu a logistiky a pro nové pracovníky oddělení nákupu.
Místo a čas konání
Místo: Školicí centrum Controller-Institutu, Praha 4
Datum: 18.9 - 19.9.2013
Čas: 9:00 - 17:00
Více informací o akci najdete zde.