akce

Jak zlepšit plánování prodeje a marketingu v malých a středních firmách

aneb Jak neztratit užitek z plánování v prostředí, které plánům všeobecně nepřeje – zkušenosti úspěšných v rychle stravitelném podání.

Celodenní seminář: 10.5.2016 (9:00 - 16:00), pro členy CAFIN ZDARMA, Kapacita omezena

Nechte se provést alchymií tvorby obchodní strategie a prostřednictvím uceleného plánování a kontroly akčních slev, zpětných bonusů, zákaznických ceníků, obchodních a marketingových nákladů propočítejte dopady vlastních rozhodnutí. Seminář bude zaměřen na řešení klíčových obchodních otázek, které jsou dnes otázkou samotného přežití v čím dál složitějším retailovém světě. Je možné, že v prostředí globální konkurence již potřebujete jiný způsob plánování, než byste nejspíš očekávali.
Seminářem Vás provedou experti z praxe.

Lektoři:

Vladimír Sirotek
business analytik, Stock Plzeň

  • Plánovací fáze, sestavení plánu a výhledů na prodej
  • Zohlednění klíčových potřebných proměnných
  • Nastavení systému cen a slev
  • Řízení prodejních akcí a zpětných bonusů
  • Dopad marketingových a obchodních nákladů na konečnou ziskovost


Tomáš Nekvapil
ředitel divize poradenství, Controller Institut

Flexibilní plánování v praxi:

  • Kde je chyba: plánovat musíme, výsledek nás neuspokojuje
  • Nechtějte od plánů příliš mnoho . změněná role plánu v řízení
  • Pružnost a komplexnost – dva hlavní požadavky na plánovací systém
  • Role plánu v systémech MIS a BI: best practises
  • Jak poznat kvalitu v nabídkách SW podpory


Kdy?
10. května 2016 od 9:00-17:00 hod (registrace připravena od 8:30)


Kde?

Sídlo asociace CAFIN, Vladimírova 233/12, Praha 4
V okolí naší společnosti nejsou parkovací zóny, doporučujeme ulici Pod Vilami.

Za kolik?

Pro členy ZDARMA*)
Pro ostatní poplatek: 3.700,- + DPH
*) vyjma základních členů

Přihláška:http://cafin.cz/prihlaska-na-akci-3/

 

Další zprávy z této kategorie