Jak zlepšit plánování prodeje a marketingu v malých a středních firmách
aneb Jak neztratit užitek z plánování v prostředí, které plánům všeobecně nepřeje – zkušenosti úspěšných v rychle stravitelném podání.
Celodenní seminář: 10.5.2016 (9:00 - 16:00), pro členy CAFIN ZDARMA, Kapacita omezena
Nechte se provést alchymií tvorby obchodní strategie a prostřednictvím uceleného plánování a kontroly akčních slev, zpětných bonusů, zákaznických ceníků, obchodních a marketingových nákladů propočítejte dopady vlastních rozhodnutí. Seminář bude zaměřen na řešení klíčových obchodních otázek, které jsou dnes otázkou samotného přežití v čím dál složitějším retailovém světě. Je možné, že v prostředí globální konkurence již potřebujete jiný způsob plánování, než byste nejspíš očekávali.
Seminářem Vás provedou experti z praxe.
Lektoři:
Vladimír Sirotek
business analytik, Stock Plzeň
- Plánovací fáze, sestavení plánu a výhledů na prodej
- Zohlednění klíčových potřebných proměnných
- Nastavení systému cen a slev
- Řízení prodejních akcí a zpětných bonusů
- Dopad marketingových a obchodních nákladů na konečnou ziskovost
Tomáš Nekvapil
ředitel divize poradenství, Controller Institut
Flexibilní plánování v praxi:
- Kde je chyba: plánovat musíme, výsledek nás neuspokojuje
- Nechtějte od plánů příliš mnoho . změněná role plánu v řízení
- Pružnost a komplexnost – dva hlavní požadavky na plánovací systém
- Role plánu v systémech MIS a BI: best practises
- Jak poznat kvalitu v nabídkách SW podpory
Kdy?
10. května 2016 od 9:00-17:00 hod (registrace připravena od 8:30)
Kde?
Sídlo asociace CAFIN, Vladimírova 233/12, Praha 4
V okolí naší společnosti nejsou parkovací zóny, doporučujeme ulici Pod Vilami.
Za kolik?
Pro členy ZDARMA*)
Pro ostatní poplatek: 3.700,- + DPH
*) vyjma základních členů
Přihláška:http://cafin.cz/prihlaska-na-akci-3/