Prodej piva klesá, Staropramen vsadí na limonády
3.7.2013Dvojka na tuzemském pivním trhu, Pivovary Staropramen, se rozhodla kvůli boji s ekonomickými dopady krize na tuzemské spotřebitele a poklesem prodejů klasického piva vstoupit na trh s limonádami.
Za poklesem prodeje piva stojí především trend, že Češi častěji inklinují ke zdravému životnímu stylu. Podle manažerky inovací pivovaru Staropramen segment nápojů bez alkoholu představuje stejně velkou příležitost jako tradiční pivo. Staropramen tak na trh uvede produkt s názvem Sládkova limonáda, která bude jako přísadu obsahovat slad. Limonáda se ve dvou příchutí začne distribuovat v červenci. V minulých letech ke zvýšení prodejů piva napomáhaly především piva smíchaná s limonádou, takzvané radlery či beermixy. Jejich boom odstartoval před dvěma lety právě Staropramen se svým Cool Lemonem.